  • Data: 2012-10-16 11:17:18
    Temat: Re: Dobre pytanie
    Od: quiris <l...@b...biz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 października 2012 10:02:53 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Jednak w BP nie ma wiadomych naklejek a rozmowa ze
    > sprzedawczynią nie przyniosła nic Dobrego.

    Z doświadczenia wiem, że sprzedawcy w BP z reguły informują, że się nie da. Gdy się
    upieram, że się da, bo już realizowałem wypłatę tą usługą, to wołają kierownika i ten
    kierownik informuje, że się da i instruuje sprzedawców, jak Cash Back wykonać ;)

    Podobnych problemów nie miałem na Orlenie. Tam zawsze sprzedawcy wiedzieli, jak to
    się robi.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut