eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego PKO BP odsyla klientow do... › Re: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
  • Data: 2003-10-02 09:38:31
    Temat: Re: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ° wrote:
    > Powidzcie mi dlaczego pracownicy
    > PKO BP w Krakowie czesto odsylaja
    > klientow do pobliskich Ajencji (czy agencji) ?
    > Czy sa jakies sprawy, ktore lepiej moze zalatwic
    > ajent ? Do tej pory myslalem, ze w swoim oddziale
    > najlepiej zalatwiac wszystkie sprawy?

    Powod moze byc prozaiczny - osoba ta chciala wykonac jakies "zwykle"
    czynnosci typu przelew, wplata itp. itd. Po co ma wtedy zajmoac czas
    oddzialu, ktory w tym samym czasie moze sprzedac akis produkt - niech idzie
    do agencji, ktora w sumie tylko i wylacznie sluzy za super bankomat (super
    ATM ;) oparty na bialku


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1