    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 19 Jan 2022 03:16:18 -0800 (PST)
    Subject: Re: Diners Club nie dla nowych
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 19 stycznia 2022 o 09:40:05 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja sobie wziąłem ich kartę trochę do kolekcji, a trochę żeby przełamywać
    > duopol MC/Visa.

    Hehe... ja też lubię mieć jakiś niezbyt popularny plastik. Z mojej kolekcji,
    najwięcej zainteresowania wśród osób przyjmujących płatności, budził zielony
    centurion. Niestety też już niedostępny w PL. Z drugiej strony teraz przy
    płatnościach zbliżeniowych rzadko kto ma szansę widzieć czym płacisz ;).

    > Ale pewnie nic z tego.
    > Dodam, dostałem regulamimn w którym DC zastrzega sobie możliwość
    > wypowiedzenia umowy "z powodu zaprzestania działalności" (mówiąc
    > kolokwialnie)

    Podobno wstrzymali procesowania wszystkich wniosków, więc jeśli nie otrzymałeś karty
    do tej pory to raczej niewielkie szanse. Wydawało mi się jednak, że DC wysyłał
    plastik z automatu, a pozwalał na jego aktywację dopiero po dostarczeniu dokumentów.

    Generalnie cała ta akcja z takim nagłym zaprzestaniem wydawania kart jest słaba
    wiuzerunkowo. Na stronach banków spółdzielczych nadal są informacje o możliwości
    uzyskania karty. Udało mi się nawet znaleźć działający link do wniosku.
    https://www.dinersclub.pl/wniosek-o-karte-prywatna-b
    ps

    MK