  • Data: 2022-01-19 12:24:31
    Temat: Re: Diners Club nie dla nowych
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mac Ka <m...@i...pl> writes:

    > środa, 19 stycznia 2022 o 09:40:05 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    [...]
    > Podobno wstrzymali procesowania wszystkich wniosków, więc jeśli nie otrzymałeś
    karty do tej pory to raczej niewielkie szanse. Wydawało mi się jednak, że DC wysyłał
    plastik z automatu, a pozwalał na jego aktywację dopiero po dostarczeniu dokumentów.

    Tzn, ja jedną DC miałem wcześniej, a teraz chciałem na partnera
    zamienić. Ale to już sie nie uda ... :)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/