    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dewaluacja
    Date: Thu, 11 Jul 2002 10:11:15 +0200
    Sender: t...@r...pl

    On 11 Jul 2002 08:16:41 +0200, <i...@p...onet.pl> wrote:

    >Mówiąc obrazowo podrożeją pomarańcze i przy zachowaniu ceny polskich jabłek
    >klienci pod wpływem bodźców ekonomicznych zmieną swoje gusta i będą jeść więcej
    >polskich jabłek niż hiszpańsklich pomarańczy. Będą kupować samochody
    >wyprodukowane w Polsce (FIAT, Opel, Daewoo, Polonez) a nie importowane
    >mercedesy i Jaguary.
    >Czyli eldorado.

    Wczoraj widzialem w TV jak gosciu z VOLVO (ktos wiedzial ze u nas
    produkuja/skladaja volvo?) sie cieszyl ze teraz export ich samochodow
    bedzie bardziej oplacalny i ze wreszcie beda wychodzic na swoje.
    Do tej pory denerwowalem sie ze moje obciazenia wraz ze spadkiem
    wartosci zlotowki rosna, ale teraz ciesze sie bo widze ze jednak ktos
    na tym skorzysta (tzn. moje pieniadze sie nie zmarnuja). Dofinansuja
    firmy typu volvo, volkswagen, fiat, gm i cala masa innych. Lzej mi
    bedzie zasnac.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------