  • Data: 2003-10-02 11:34:44
    Temat: Re: Debet w Inteligo
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kovalek" <k...@o...pl> wrote in message news:3f7c060f@news.home.net.pl...

    > Czy ktos, kto uzyskal debet na rachunku w Inteligo, moze sie podzielic,
    > jakie warunki spelnial i jaka kwote uzyskal ?
    > Ja juz probowalem kilkakrotnie i za kazdym razem widze ta sama odpowiedz
    > "nie posiadasz zdolnosci kredytowej"
    > Moje wplywy na rachunek, to sredno 1000zl/miesiecznie...

    Ja dostałem. Wpływy na konto mam bardzo nieregularne, głównie
    przelewy z mojego konta w innym banku. Jeszcze do niedawna
    pojawiało mi się, że nie korzystam aktywnie z konta.
    Może liczy się jakaś stabilność miejsca zamieszkania,
    pracy, stosunek do służby wojskowej. Swoją drogą po co ten
    formularz, jak i tak można naściemniać...

    Pozdrawiam,
    Artur