  • Data: 2007-08-15 22:23:26
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > W czym ci tak wygodnie?

    Który to już raz??? W tym roku chyba dopiero drugi... :)))
    Skup się będą trudne wyrazy -> zlecenia stałe. Dobre zlecenia stałe.
    Największy ich minus - brak możliwości jakiegokolwiek kontrolowania przez
    Sieć.

    > Dla mnie sa bardzo wygodni - swietny interfejs internetowy,

    Dużo lepszy od tego w PekaoSA?

    > konto z darmowymi przelewami,

    Czyli 50gr miesięcznie do przodu w stosunku do PekaoSA (spłata karty).

    > limit kredytowy w cenie na kwote 2500 zl (place za to wszystko rocznie
    > 144 zl),

    Nie korzystam.

    > lokatka internetowa pod reka,

    Nie korzystam, ale w PekaoSA pewnie takoż...

    > bankomaty ich i rowniez darmowo Euronetu
    > akurat mam w wiekszosci miejsc gdzie bywam pod reka,

    Takoż jak w PekaoSA, tyle że bankmaty własne PekaoSA są znacznie lepiej
    rozłozone niż BPH.

    > teraz srebrna KK dali na rok
    > za darmo - zyc, nie umierac.

    Mam gdzieindziej złotą i zwykłą, też gratis.

    > Nie znam ich oferty - jak patrzysz tylko na cene, to i za darmo mozesz
    > gdzies sobie
    > wzac ROR.

    Za darmo już jeden mam...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko: