  • Data: 2007-08-16 08:21:41
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Najogólniej - wszystko (co najlepiej widać na demo). Zaczynając od
    > wyglądu interfejsu, jego intuicyjności (choć znam osoby, dla których nie
    > jest on takowy) aż do usług (powiadomienia, dostęp do TFI itp itd).

    Wygląd nie jest rewelacyjny, ale i jakiś większych problemów z nim nie ma.
    Jedyna nieintuicyjność, to małe "wyloguj" w górnej części strony.
    Jak piszę nie korzystam ze zbyt wielu funkcji, po oddziałach się nie
    szlajam, nie dzwonię, więc mogę być zadowolony... ;)
    Z co prawda spore pieniądze mam z grubsza tego co potrzebuję, a chyba żaden
    inny bank mi tego taniej/lepiej nie da.

    > Nie korzystam z jednorazowych zleceń stałych (choć pewnie można), bo od
    > tego mam przelewy :-)

    Ja prawie nie korzystam z przelewów, bo mam zlecenia stałe wieloletnie. ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko