  • Data: 2007-08-16 07:46:06
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tylko:http://www.maciejloret.neostrada.pl/
    > PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

    Oprocentowanie rachunku Eurokonto 0,01%, a pożyczki w eurokoncie
    19,25%. Dysproporcja ogromna.
    W mniej pazernych bankach ta dysproporcja jest znacznie mniejsza.
    A jakie Pekao SA oferuje lokaty? Czy jest możliwość trzymania
    pieniędzy na wyższy procent na rachunku oszczędnościowym?