  • Data: 2007-08-16 07:51:57
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam ich oferty - jak patrzysz tylko na cene, to i za darmo mozesz gdzies sobie
    > wzac ROR.

    Jeżeli chodzi o sam produkt Eurokonto, to jest to bardzo dobry produkt
    i warto zapłacić określone pieniądze.Eurokonto VIP kosztuje 17 zł. W
    tym masz obsługę indywidualnego doradcy, nawet jak w placówce nie ma
    go, to inny doradca obsłuży. Do Eurokonta dołączony jest Pakiet
    Pomocny. Minusem Eurokonta jest jego oprocentowanie, wysoki koszt
    uruchomienia linii kredytowej i brak subkonta wyżej oprocentowanego.
    Eurokonto w Pekao nadal utrzymuję właśnie dla Pakietu Pomocnego,
    jednak wszelkie operacje przeniosłem do innego banku skąd mogę robić
    darmowe przelewy.