eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;) › Re: Czy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;)
  • Data: 2018-07-11 17:08:40
    Temat: Re: Czy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;)
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-07-11 o 14:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:pi4ftj$s7c$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2018-07-11 o 10:31, J.F. pisze:
    >> Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    >>>> Skąd informacje że nie robi?
    >>>> Bo chyba nie od banku który twierdzi że płatności są bezpieczne. :-)
    >>
    >>> Ze na masowa skale sie nie robi, to moze byc i od banku.
    >>> Wszak bank musialby doplacac, ewentualnie klienci by go opuscili.
    >>
    >>> Swego czasu bylo "popularne" we Wroclawiu, ze zlodziej/znalazca karty
    >>> bilety kupowal w automacie, ale ilez tak mozna zarobic ...
    >
    >> Nie tylko bilety. Onegdaj oładowania prepaid też można było tak zakupić.
    >> https://prnews.pl/doladowania-telefoniczne-pre-paid-
    juz-dostepne-w-800-automatach-mobilnych-urbancard-28
    370
    >>
    >
    > To jest o tyle bezpieczne, ze do konkretnego telefonu prowadzi.

    Do konkretnego ale niewinnego. Bo można było zakupić sam kod
    doładowujący a potem go sprzedać.

    >
    > Obecnie to nawet nie wiem czy sie da doladowac, bo wymienili te biletomaty.
    > I nastapila rewolucja - bilety juz nie sa papierowe, tylko przypisane do
    > karty platniczej.

    Są i papierowe w automatach na ulicy

    > Biorac pod uwage, ze bilety sa czasowe i po przesiadce tez powinny
    > dzialac - chyba nie maja problemow z lacznoscia.

    Do weryfikacji biletu elektronicznego, nie trzeba się łączyć z bankiem.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1