    From: " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy to początek dużego odbicia?
    Date: Sat, 7 Feb 2009 21:25:10 +0000 (UTC)

    > Do łez rozsmieszaja mnie te prognozy oparte na analizie wykresow. Zamiast
    > patrzec na stan gospodarki patrzy jeden matoł z drugim na wykres i mysli
    ze
    > jak wykres ma sie odbic w gore to gospodarka tez musi. To jest myslenie w
    > ketegoriach pobozno-zyczeniowych, zupelnie oderwane od realiow. To po
    prostu
    > bujanie w oblokach.
    >
    > Musisz sie baranie w koncu przekonac ze stan gospodarki nie jest w
    > najmniejszym nawet stopniu zalezny od jakichs durnowatych zawijasow na
> [...]

    Myślę, że tu się mylisz. Jestem przekonany, że wszystko na tym świecie da
    się opisać liczbami. Nawet zachowanie tego obrzydliwego miliardera. Na razie
    jeszcze nie wiemy jak, ale sadzę, że są tacy, którzy są blisko. Ten świat
    nie jest chaosem i na wszystko istnieje formuła, tylko trzeba ją znaleźć.
    Może stosujemy niewłaściwe cyfry?