eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy też to macie??Re: Czy też to macie??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganews.com!borde
    r2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news
    .highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ifv2o2$4s3$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Czy też to macie??
    Date: Tue, 4 Jan 2011 13:25:13 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 26
    Message-ID: <4d2311b1$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.236.74
    X-Trace: 1294143921 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2502 83.20.236.74:3728
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543867
    [ ukryj nagłówki ]

    Też tak mam,wszystko się u nich ślimaczy,wczoraj przelew zlecony przed godz
    8 rano,puszczony był po godz 15 i oczywiście pieniądze nie dotarły na
    wskazane konto,zresztą nie po raz pierwszy już miałam taką sytuację. Ja się
    z Opena ewakuuję,mam już ich dość,są poprostu niepewni,a ich system
    internetowy to poprostu porażka. Oczywiście na złożona reklamację tez nie
    mam żadnej odpowiedzi,ale mają podobno na to czas cały miesiąc.

    Pozdrawiam
    Grażyna
    Użytkownik "Krzycho" <b...@s...bu> napisał w wiadomości
    news:ifv2o2$4s3$1@mx1.internetia.pl...
    > Dotyczy OF
    > - logowanie bardzo powolne
    > - przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
    > sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
    > - wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
    > - dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
    > stycznia 2011r
    > - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.
    > - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.
    > - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.
    >
    > --
    > Krzysztof


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1