eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach? › Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Date: Mon, 6 Jun 2005 18:45:16 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 57
    Sender: d...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl
    Message-ID: <d81ujd$nbg$1@news.onet.pl>
    References: <d81gld$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: zagorze.smstv.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1118076333 23920 81.210.104.2 (6 Jun 2005 16:45:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Jun 2005 16:45:33 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 0523-0, 2005-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:351647
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:d81gld$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
    > postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
    > przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
    > kredytu na karcie.
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi
    > kartę?
    >

    Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta (zapomniana)
    zaległość trwała (zbyt) długo??
    Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"
    >

    A czy podawałeś Bankowi we wniosku numer telefonu? Ewentualnie jak podałeś
    to czy go nie zmieniłeś. Procedury windykacyjne w BPH przewidują kontakt
    telefoniczny w celu wyjaśnienia przyczyny zaległości.
    Nie podałeś telefonu lub go zmieniłeś - Twój błąd.


    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >

    Odnieś się do moich powyzszych uwag i zweryfikujemy przyczyny takiego
    zachowania Banku.


    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.
    >

    Już ktoś tu podawał magiczny odnośnik na stronie BPH, mianowicie:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    > Proszę o poradę: - szukam dobrego banku, w którym transakcje za zakupy
    > dokonywane w USD, przeliczane byłyby bezpośrednio na PLN (dla obecnej
    > karty mam takie oto przeliczanie: USD -> (+2%) EURO -> PLN - te 2% wcale
    > nie są mi do szczęścia potrzebne)
    >
    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.
    >

    Nie ma ideałów, jednemu będzie dobrze tu innemu tam.


    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1