eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach? › Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-06 22:31:10
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Darek wrote:
    ...
    > Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta
    > (zapomniana) zaległość trwała (zbyt) długo??
    > Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.
    termin spłaty 25.V (~800zł, kwota minimalna ~40zł) karta zablokowana
    3.VI, żeby było śmieszniej między 25.V a 3.VI dzwoniłem na infolinię z
    innym pytaniem, mogli nawet wtedy przypomnieć!
    > A czy podawałeś Bankowi we wniosku numer telefonu? Ewentualnie jak
    > podałeś to czy go nie zmieniłeś. Procedury windykacyjne w BPH przewidują
    > kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia przyczyny zaległości.
    > Nie podałeś telefonu lub go zmieniłeś - Twój błąd.

    tak, nr. jest aktualny
    >
    >> a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    >> jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >>
    >
    > Odnieś się do moich powyzszych uwag i zweryfikujemy przyczyny takiego
    > zachowania Banku.

    zrobione



    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1