eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach? › Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-06 22:30:39
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta
    > (zapomniana) zaległość trwała (zbyt) długo??
    > Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.

    Owszem. Tak właśnie robią :) Też spóźniłem sie chyba ze dwa dni z wpłatą.
    Najśmieszniejsze jest to, że akurat w momencie kiedy karta była zablokowana
    to ja jej nie używałem i nawet nie zauważylem tej blokady. Później używałem
    karty normalnie i bardzo byłem zdziwiony kiedy pocztą dotarło do mnie
    zawiadomienie o zablokowaniu karty :) Pismo było datowane o ile dobrze
    pamiętam następnego dnia po upływie terminu płatności.

    Zbyszek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1