  • Data: 2005-06-06 16:45:16
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:d81gld$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
    > postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
    > przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
    > kredytu na karcie.
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi
    > kartę?

    Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta (zapomniana)
    zaległość trwała (zbyt) długo??
    Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    A czy podawałeś Bankowi we wniosku numer telefonu? Ewentualnie jak podałeś
    to czy go nie zmieniłeś. Procedury windykacyjne w BPH przewidują kontakt
    telefoniczny w celu wyjaśnienia przyczyny zaległości.
    Nie podałeś telefonu lub go zmieniłeś - Twój błąd.

    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.

    Odnieś się do moich powyzszych uwag i zweryfikujemy przyczyny takiego
    zachowania Banku.

    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    Już ktoś tu podawał magiczny odnośnik na stronie BPH, mianowicie:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    > Proszę o poradę: - szukam dobrego banku, w którym transakcje za zakupy
    > dokonywane w USD, przeliczane byłyby bezpośrednio na PLN (dla obecnej
    > karty mam takie oto przeliczanie: USD -> (+2%) EURO -> PLN - te 2% wcale
    > nie są mi do szczęścia potrzebne)
    >
    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    Nie ma ideałów, jednemu będzie dobrze tu innemu tam.

    Darek