  • Data: 2002-05-17 13:09:27
    Temat: Re: Co robi Lukas z moimi 10 gr ?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:ac2s8c$as0$1@news.tpi.pl...

    > :-)))

    Witku - co innego jest omsknięcie manualne, co innego pomyłka rzeczowa
    ....prawda ? A co do przytoczonych przeze mnie paragrafów ...to pewnie Wall
    ma rację - chociaż ja mam przed soba na ścianie (wisi jak wół przed moimi
    gałami) taką kserówkę zdaje sie że z "Przeglądu podatku dochodowego" lub
    "Serwisu F-K" .. gdzie jako nagłówek widnieje napis (na tej odbitce of kors)
    "Ordynacja podatkowa". Pierwszy wiersz na stronie ma treść : "Rozdział 8",
    drugi "Szczegółowe sposoby zaokrąglania", trzeci zaś to już paragraf 20 pkt.
    1 o znanej wszystkim treści ...." Zaokrąglanie podstaw opodatkowania, z
    zastrzeżeniem ust.2, następuje w ten sposób, że kwoty wynoszące: 1) mniej
    niż 50 groszy pomija się .. itd ..." Więc albo jakieś głupoty mi tu w tych
    pismach fachowych drukują albo nie wiem co ... niestety nie mogę tego
    nigdzie on line namierzyć - trudno sie mówi ... Podałam to na szybko - nie
    sprawdzając tego nigdzie w necie - zatem nie będe się spierać i Wall zapewne
    ma rację ..