eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jest takiego wyjątkowego w AmExach? › Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!xs4all!n
    ews.glorb.com!postnews.google.com!r30g2000prh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Date: 24 Apr 2007 05:52:37 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <1...@r...googlegroups.com>
    References: <s...@l...localdomain>
    <f0hr97$19o$1@inews.gazeta.pl> <f0hs80$5k5$1@inews.gazeta.pl>
    <f0i8et$h9i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <m...@m...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.150.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1177419176 12335 127.0.0.1 (24 Apr 2007 12:52:56 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2007 12:52:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@m...localdomain>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r30g2000prh.googlegroups.com; posting-host=212.244.150.190;
    posting-account=jLdAQw0AAAC6l2_ZUWZEXZIbLdI9__3w
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:413250
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Kwi, 11:24, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:
    > > Chorowity nie jestem, ale conajmniej raz w roku korzystam z
    > > dobrodziejstwa ubezpieczenia w podróży (opóźnienie lotu, bagażu).
    >
    > I co wtedy dostajesz?
    > --
    > Krzysztof Halasa

    W przypadku opóźnienia lotu powyżej ustalonego pułapu czasowego
    pasażerowi należy się zwrot za posiłki, napoje i inne artykuły/usługi
    niezbędne na czas oczekiwania.
    W przypadku opóźnienia w dostarczeniu bagażu przysługuje zwrot za
    zakup niezbędnych artykułów/przedmiotów do czasu dostarczenia bagażu.
    Np. przylatujesz gdzieś, bagażu nie ma. Następnego dnia masz spotkanie
    i brak Ci koszuli, krawata, bielizny na zmianę, kosmetyków, przyrządów
    do golenia itp. Kupujesz sobie to wszystko ( w granicach rozsądku) i
    po powrocie składasz reklamację z dokumentami potwierdzającymi
    zdarzenie. W moim przypadku, najdłuższy czas na zwrot pieniędzy za
    wydatki trwał 3 tygodnie (Warta i Amex Mille). Z reguły to około 10
    dni (Elvia).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1