  • Data: 2007-04-24 12:52:37
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 11:24, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > I co wtedy dostajesz?
    > --
    > Krzysztof Halasa

    W przypadku opóźnienia lotu powyżej ustalonego pułapu czasowego
    pasażerowi należy się zwrot za posiłki, napoje i inne artykuły/usługi
    niezbędne na czas oczekiwania.
    W przypadku opóźnienia w dostarczeniu bagażu przysługuje zwrot za
    zakup niezbędnych artykułów/przedmiotów do czasu dostarczenia bagażu.
    Np. przylatujesz gdzieś, bagażu nie ma. Następnego dnia masz spotkanie
    i brak Ci koszuli, krawata, bielizny na zmianę, kosmetyków, przyrządów
    do golenia itp. Kupujesz sobie to wszystko ( w granicach rozsądku) i
    po powrocie składasz reklamację z dokumentami potwierdzającymi
    zdarzenie. W moim przypadku, najdłuższy czas na zwrot pieniędzy za
    wydatki trwał 3 tygodnie (Warta i Amex Mille). Z reguły to około 10
    dni (Elvia).