  • Data: 2007-04-24 19:11:07
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 15:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Tak to piszesz, jakby zgubienie bagazu zdarzalo sie za kazdym razem.
    >
    > MJ

    Wcześniej pisałem, że przynajmniej raz w roku zdarza mi się korzystać
    z ubezpieczenia.
    Gdzie sugestia w moim poście, że przy każdej podróży gubiony jest
    bagaż?
    Czy to rozpoczęcie od słów "w przypadku opóźnienia" sugeruje Ci 100%
    wystąpienie tego zdarzenia, czy może inne słowo albo znak
    iterpunkcyjny?
    A może wniesiesz coś do wątku przydatnego oprócz zwykłego
    czepialstwa?