eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - w sumie to jestem lekko zaskoczony › Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Date: Thu, 03 Nov 2005 18:54:11 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <dkdis1$9p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dkda1q$1vg$1@atlantis.news.tpi.pl> <dkdb8q$1vg$3@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bkp107.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1131040449 10023 83.28.183.107 (3 Nov 2005 17:54:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Nov 2005 17:54:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Debian Thunderbird 1.0.2 (X11/20050402)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <dkdb8q$1vg$3@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:368056
    [ ukryj nagłówki ]

    Samotnik wrote:
    > <s...@W...samotnik.art.pl> napisal(a):
    >
    >>Czy mogę, uwzględniając opisane wyżej traumatyczne doświadczenia z
    >>innymi bankami :), spodziewać po citi jeszcze czegoś, co mnie in plus
    >>zaskoczy, czy też to może tylko przypadek?
    >
    >
    > Tak właśnie czytam i wychodzi mi, że:
    >
    > - do 4,99 należy dodać opłatę za kartę, bo bez niej nie da się zalogować
    > do citi online? jakieś jeszcze niespodzianki/koszta?
    >
    > - nie ma haseł jednorazowych ani tokena?!

    - jak zadzwonisz na citiphone, natrafisz najczęściej na Ludzia Automata
    nie gorszego niż w innych bankach.

    - jak masz u nich kartę kredytową, to co większy zakup będą dzwonić do
    ciebie do 2 razy dziennie czy nie chcesz rozłożyć transakcji na raty
    komfort. Nawet jeżeli za każdym razem będziesz wyrażał zdecydowany brak
    zainteresowania w/w komfortem.

    na plus: można z człowiekiem z oddziału wynegocjować to i owo, na minus:
    nie zawsze o tym pamiętają.

    tu historia z mojego doświadczenia: wynegocjowałem zwolnienie z opłaty
    za prowadzenie konta i za karty debetowe za rok. Opłaty za prowadzenie
    konta owszem przestały być pobierane, ale opłaty za karty (większe) nie.

    Zadzwoniłem do tej osoby z którą to wynegocjowałem, powiedziała żeby się
    nie przejmować, bo okres rozliczeniowy, od następnego, na pewno wszystko
    będzie ok. Za miesiąc znowu nie było ok, drugi telefon, zostałem
    przeproszony, i że widocznie informacja o tym "nie weszła" do systemu.

    Po miesiącu znowu to samo, zadzwoniłem ponownie, okazało się że osoba z
    którą wszystko załatwiałem pracuje w innym oddziale, osoba która mnie
    "przejęła" wyraziła zdziwienie tym zwolnieniem i obiecała że skonsultuje
    się z kierownikiem, ale wg. niej nie ma szans na takie zwolnienie.

    Następnego dnia oddzwoniła, i dowiedziałem się że zwolnienie z opłat za
    karty debetowe nie ma prawa być, kategorycznie nie będzie i już.

    Po czym .... od tamtej chwili żadne opłaty z citikonta nie zostały
    pobrane :):). Więc nie wie lewica co robi prawica.

    pozdrav

    maHo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1