    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - OSTRZEZENIE
    Date: Thu, 9 May 2002 10:06:48 +0200

    Nic dodac nic ująć - ja z usług tego banku zerzygnowałam na wstępie - chcąc
    wyrobić sobie u nich jakieś 2 lub 3 lata temu VISĘ ELLE - zachęcali jakimiś
    zniżkami, promocjami, ubezpieczeniami itp ... Ale już samo spotkami z ich
    "naganiaczem" zniecheciło mnie do tego banku .. Jak widac nie na darmo ten
    bank zwą shitibankiem .... W przypadku jednej mojej znajomej przegięli
    totalnie ... ale nie będę tego opisywała na forum publicum .. bo pewnie by
    sobie tego nie życzyła. Klientom shitibanku życzę mimo wszystko owocnej
    współpracy na linii bank - klient.