    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 12 Sep 2020 01:05:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Citi Kantor
    From: Stiwi <s...@h...com>

    On Saturday, September 12, 2020 at 12:21:39 AM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
    > A kursy mam akurat w IKA najlepsze - jak patrzyłem kilka dni temu (oczywiście w
    ciągu dnia) to spread na euro był 2gr (bez obniżeń), troszkę gorzej było w santander
    (tu z kolei było tak przez długi czas, choć chyba to już poprawili, że EUR, USD i GBP
    miały ten sam spread w "bezwzględnych" groszach, więc kurs euro był troszkę gorszy
    niż w IKA, franka gorszy, dolara sporo gorszy, ale funta lepszy), a w citi ponad 4gr.
    Może masz lepiej, boś gold?

    Ponieważ na razie nie mogę nic wymienić, bo system upiera się że nie mam rachunku w
    PLN chociaż mam, czekam na odpowiedź z Citi. W tygodniu (w godzinach roboczych)
    zrobię bardziej szczegółowe porównanie IKA vs Citi.

    Rewolucja jak dla mnie polega na tym, że nie muszę składać żadnych dodatkowych
    wniosków, czy posiadać dodatkowych rachunków lub odrębnego kantorowego portfela celem
    dokonania wymiany walut. Np. co takiemu mBankowi szkodziło zintegrować kantor w
    systemie online, tak jak to zrobił Citi. Po co jakieś dodatkowe wnioski i
    komplikacje, stąd nawet nie wiem czy mKantor warto czy nie warto, bo i kursów
    publicznie nie ma.