  • Data: 2009-07-17 09:33:23
    Temat: Re: Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac
    Od: Jooseff <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-07-2009 o 10:23:21 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie.
    > Dzis bede widzial i podpisywal umowe na zakup na 30 rat 0% w powyzszej
    > sieci. Jka sie dowiedzialem, bankiem obslugujacym raty , z ktorym
    > podpisuje umowe jest cetelem Bank.
    > Umowy jeszcze nei widzialem - zobacze dzis poznym popoludnmiem.

    W Euro na raty 30x0% kupowałem już trzy razy.
    Kruczków nie ma. Za pierwszym razem Cetelem przysyła kredytówkę. Jeśli nie
    aktywujesz nie ma żadnych opłat. Po paru miesiącach miałem telefon z
    pytaniem dlaczego nie korzystam z dobrodziejstw cudownego mastercarda. Po
    udzieleniu wyjaśnienia, że karta z takimi opłatami mi nie jest potrzebna
    do szczęścia pani sie uchachała i grzecznie podziękowała.
    Co do samej umowy kredytowej - będą w sklepie starali się wcisnąć
    dobrowolne ubezpieczenie, przekonując że bez niego ciężko będzie o zgodę w
    Cetelemie. Po przypomnieniu, że jedną sprawę w sądzie już Euro przegrał i
    nakłonieniu kasjerki do złożenia wniosku bez ubezpieczenia wszystko poszło
    błyskawicznie. Nie jestem nękany telefonami, mailami etc.
    A tak abstrahując, często lepiej kupić w jakimś internetowym sklepie
    nawet na oprocentowane raty niż w Euro na 30x0%. Kupując telewizor różnica
    w cenie pomiędzy Euro najtańszym internetowym wynosiła 1700zł. (Euro 3999
    - Electro.pl 2258 z wysyłką)

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff