  • Data: 2009-07-17 09:31:19
    Temat: Re: Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lip, 10:23, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Jak w temacie.
    > Dzis bede widzial i podpisywal umowe na zakup na 30 rat 0% w powyzszej
    > sieci. Jka sie dowiedzialem, bankiem obslugujacym raty , z ktorym
    > podpisuje umowe jest cetelem Bank.
    > Umowy jeszcze nei widzialem - zobacze dzis poznym popoludnmiem.
    >
    > Pytanie do osob majacych do czynienia z powyzszym zakupem.
    > Na co uwazac?
    > jakie zapisy nalezy zakwestionowac i zostana wtedy zmienione?
    > Jakie kruczki nalezy wychwycic , zeby nie ponosic dodatkwoych kosztow
    > poza samymi ratami.
> [...]

    Ja miałem tam raty, obyło się bez problemów, zadowolony jestem.
    Pewnie jak podopiszesz z nimi umowę, to za jakiś czas możesz się
    spodziewać karty kredytowej
    w skrzynce pocztowej.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kart-kredytowych-prz
    ybywa-ale-znacznie-wolniej-1975170.html
    W końcu sa liderem.
    Ogólnie do rat w cetelem, nie mam zastrzeżeń.