  • Data: 2009-07-17 19:59:04
    Temat: Re: Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac
    Od: kijuull <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mogę coś podpowiedzieć bo sam mam kredyt na sprzęt w EuroRtvAgd
    prowadzony właśnie przez Cetelem 30x0%.

    I - ubezpieczenia są dobrowolne. Dlatego od początku mów,że się nie
    zgadzasz a jak będą naciskać i mówić, że może być negatyw to powiedz
    że trudno :)
    II - od razu w umowie dorzucą Ci paragraf z limitem w karcie, jednak
    jest też paragraf o tym że masz 10 dni na wypowiedzenie umowy o limit,
    a na końcu dokumentów masz formularz wypowiedzenia
    III - nie wysyłaj rat na numer z umowy bo to jakiś ogólny numer
    cetelemu, swój indywidualny dostaniesz na druczkach do domu (wierz mi
    że te numery się różnią)
    IV - jedna z rat będzie się różnić, zazwyczaj pierwsza dlatego
    dokładnie przejrzyj druczki do przelewów
    V - to nie jest kredyt na 0% bo u mnie odsetki wyniosły jakieś 2 zl :)

    Ja wypowiedziałem umowę o limit w karcie i dostałem grzeczne pismo, że
    przyjęli moje wypowiedzenie i jak jednak bym chciał o zawsze mogę się
    do nich zgłosić :)
    Jak na razie jest wszystko ok. Zobaczymy jak będę kończył spłacanie.

    Pozdr