    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Certyfikaty Elektroniczne a banki
    Date: Wed, 09 Feb 2005 20:28:11 GMT

    In article <cudr4a$mfs$1@shodan.interia.pl>,
    T...@i...pl says...
    > AP (news:MPG.1c742b14bb3148f989855@news.dallas.sbcgloba
    l.net)

    > Bo z tego co pamiętam, używają dwóch kluczy (dwie kart)...
    >
    > I rzeczywiście, można dokumenty przesłać korespondencyjnie.
    > Niedoinformowałem się :>

    Ale wracajac do tematu bankowego .... mysle ze dla banku lepiej byloby
    aby klient korzystal z legalnie rozpoznawalnego podpisu (zamiast
    korzystac z jakis PINow itp) Kwetsia tylko kosztow i dostepnosci. A to
    jak juz ustalilismy jest bardzo watpliwe.
    Ja osobiscie jeszcez bylbym sklonny wybulic te.. powoiedzmy 500 za
    certyfikat ... jesli nie musialbym sie dodatkowo gdzies fatygowac i
    dodatkowo pozwoliloby mi to na kontakty z innymi instytucjami rzadowymi
    lub samorzadowymi.

    AP