eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallCenter mBanku leży :( › Re: CallCenter mBanku leży :(
  • Data: 2010-12-08 23:17:54
    Temat: Re: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
    człowiekiem
    > rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    > komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    > Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    > pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy
    z
    > człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
    >

    Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich dzwoni,
    więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
    długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.

    Sk...y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1