eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallCenter mBanku leży :( › CallCenter mBanku leży :(
  • Data: 2010-12-08 23:10:03
    Temat: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
    rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z
    człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1