  • Data: 2013-01-05 18:33:56
    Temat: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 14:43:21 +0100, neoniusz napisał(a):

    > To na ch.j drazysz temat i w ogole zaczynasz z chwaleniem jakie to masz
    > cudowne sposoby? I to w wielu tematach, rzucisz zdaniem a jak padnie
    > pytanie do odwracasz kota ogonem i mowisz, ze to tajemnica.

    Bo z informacji uzyskanych na tej grupie kilka razy wyłuskałem między
    wierszami trochę cennych informacji - i to taki skromny rewanż. I teraz:
    - większość dojdzie do wniosku, że coś tam sobie uroiłem w pijanym widzie,
    i zignoruje moje opowieści, ewentualnie dopisując linijkę do KF,
    - część będzie się wahać między "k*.*, to niemożliwe", a "k*.*, może jednak
    coś tam wydumał i teraz system pracuje dla niego, trzeba dziada skłonić,
    żeby coś wypaplał, najlepiej jakąś szyderą",
    - kilka osób wgryzie się, poczyta, poskłada fakty - bo małe wskazówki
    kiedyś były - i też skorzysta, póki dają. Bo nie mam wątpliwości, że
    wieczne to nie będzie.

    Jak łatwo zgadnąć, piszę dla tej ostatniej grupy. Nie zmieniam From, łatwo
    więc nie widzieć moich wypowiedzi, niczego też nie sprzedaję, więc nie
    trzeba przede mną nikogo uprzedzać.

    Tyle wyjaśnień.

    AK