  • Data: 2013-01-05 12:12:35
    Temat: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 11:26:04 +0100, neoniusz napisał(a):

    Oj, neona znowu zabolało i próbuje zaświecić.

    > Tak tak, jestes po prostu najzdolniejszy na swiecie.

    Z pewnością - nie. Nigdy niczego podobnego nie twierdziłem.

    > Zarabiasz na abonamencie

    Uhm.

    > a nawet urzadzasz poddasze i piwnice z pieniedzy AS.

    Po przekazaniu mi ich przez AS, to już są moje pieniądze.

    > Oczywiscie tylko ty wiesz jak to zrobic

    Pewnie nie tylko ja. Być może inni zachowują po prostu całkowitą ciszę, nie
    wspominając nie tylko o modus operandi, ale nawet o samej możliwości. W
    sumie, chyba mają rację.

    > nikomu nie powiesz, bo "zbyt duzo osob sie dowie".

    Ależ - powiedziałem. Rodzinie, kilku najbliższym znajomym. Nie należysz do
    tego grona.

    > Brawo! Zazdroscimy!

    Pamiętając twoje skamlenie o sposoby na wyciągnięcie pieniędzy z kart - ty
    z pewnością zazdrościsz. Acz nie wiem, dlaczego wypowiadasz się w imieniu
    jakichś "nas". Rozdwojenie jaźni?

    AK