    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne opłaty w Lukas Banku
    Date: Fri, 25 Jun 2004 23:09:55 +0200

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:l2fod0d0ipl0sqa54eiflohu9evtkbr9jd@4ax.com...

    > no i słusznie. Wierzyciel nie może obciążać dłużnika kosztami spłaty
    > długu.
    > A jeśli chodzi o wypłaty, to także nie jest prawidłowo gdy klient
    > banku nie może wypłacić swoich pieniędzy bez haraczu.

    Zakładając, że wierzycielem jest jednak bank, to nie jestem przekonany co do
    słuszności Twojego zdania. Wierzyciel podawać powinien co do zasady numer
    konta, na który należy spłacać pożyczkę, a dodatkowo - w celu _ułatwienia_
    klientom spłacania - udostępnić do tego kasy. Jednakże moim zdaniem za
    ułatwienia bank ma prawo pobierać opłatę i nie widzę w tym nic zdrożnego.
    Jeśli klient chce jej uniknąć, to niech sobie założy konto w Lukasie i robi
    przelewy za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko