    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne opłaty w Lukas Banku
    Date: Fri, 25 Jun 2004 07:47:15 +0000 (UTC)

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > "Pobieranie przez bank opłat za wypłaty gotówkowe z kasy i bankomatu oraz za
    > spłaty gotówkowe kredytu jest sprzeczne z prawem - orzekł sąd w sprawie
    > Lukas Banku SA. Zastrzeżenie takich opłat w umowie stanowi zakazaną klauzulę
    > umowną".
    >
    > Reszta na
    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/29.html?numer=1232
    &dok=1232.29.3.22.18.1.0.1.htm

    Kretynizm...
    UOKiK = Urząd Ochrony KSocjalizmu i KDebilizmu

    Takie działania UOKiK tak naprawdę szkodzą klientom banków, gdyż
    zmuszają wszystkie banki do stosowania podobnych taryf, a to właśnie
    dzięki różnorodności każdy może znaleść ofertę odpowiednią dla siebie.
    Już raz kiedyś wycięli taki numer z Millennium. Zgroza....

    Wiele osób nie korzysta z wypłat goptówkowych i wybierają oni takie
    banki gdzie to jest płatne, bo nie ma w tych bankach kolejek jak w
    PKOBP ludzi wypłacających kasę w okienku.

    Bank zmuszony zlikwodować opłaty za takie operacje które UOKiK uznaje
    za obowiązkowo bezpłatne, podniesie inne opłaty, tak jak to zrobił
    Millennium, likwidując 3.50 PLN za wypłatę z bankomatów na całym
    świecie.

    Przyczepienie się do Millennium uznałem za "wypadek przy pracy UOKiK",
    ale jak i Lukasowi dołożyli z tego samego powodu, zaczynam podejrzewać
    że UOKiK został przekupiony przez jakieś inne banki, którym nie podoba
    się konkurencja banków z tanimi wypłatami z zagranicznych bankomatów.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl