    From: Tomasz Kałużny <t...@Q...klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banknoty 200 zł. Problem...
    Date: Sun, 25 Jul 2004 00:31:16 +0200

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:cduc6r$njd$1@narya.po.opole.pl...

    > A trochę obok pytania: Nie masz (żona) konta w banku, który ma
    > oddział w pobliżu i jego system informatyczny działa on-line? Mopże

    Mieszkam kolo Lodzi i mam mozliwosc zalozenia konta praktycznie w
    dowolnym banku (zreszta, ja mam konta), problemem jest niestety
    postawa mojej (wciaz jeszcze przyszlej) zony, poniekad uzasadniona bo
    kiedys w sytuacji kiedy pieniadze byly nam bardzo potrzebne PKO BP
    'przez pomylke' zlikwidowal nam lokate w wysokosci kilkunastu tys. zl
    i trzeba bylo sie mocno napocic zeby odzyskac wlasnie pieniadze. Wiec
    woli trzymac te 'dwusetki' na podoredziu... Eeech... Nie jest tak, ze
    zawsze nie mamy 'drobnych' akceptowanych przez sklepy, ale bardzo
    czesto sie zdaza, ze w naszej malej miejscowosci sklep nie chce
    przyjac 200zl a wtedy naprawde nie mamy potrzebnej kwoty w innych
    nominalach. Na dodatek jedynym bankomatem jest bankomat banku
    spoldzielczego. Nie robimy tego wszystkiego ze zlosliwosci :) Po
    prostu juz mi rece opadaja... Po wyplacie mojej piekniejszej i tak
    czesto zabieram jej 'dwusetki' i wplacam do siebie na konto, ale
    czasem naprawde nie mamy innych pieniedzy. Poza tym problem jest nie
    tylko z najwyzszym nominalem... A jezdzenie do Lodzi na zakupy i tak
    staje sie wtedy koniecznoscia.

    Pozdrawiam. Tomek.

    P.S> Widze, ze pojawiaja sie tu sprzeczne informacje, czy to zgodne z
    prawem czy nie. Moze powinieniem na pl.soc.prawo?