    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE -- porażki
    Date: Thu, 22 Jul 2010 01:14:40 +0200

    "JerzyR" 4c47725a$...@n...home.net.pl

    > mają zwykłą VISE Credit. Zmieniłem na gold z uwagi na bezpłatne ubezpieczenie KL do
    karty

    Mnie w oddziale powiedziano, że nie ma srebrnych w ogóle.

    Co więcej -- w opłatach wydanie duplikatu i zastrzeżenie karty
    jest bez opłat. :) I komu tu wierzyć? :)

    -=-

    Na szczęście dobiłem :) swoją przeciwniczkę w Auchan -- to ta, która mi
    zabrała wiadomą kartę. :) Majtek kupiłem 30. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i27orb$h5o$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Kiedyś ta sama kasjerka pomyliła się przy liczeniu innych majtek. Miała całą masę
    po 1.99 i JEDNE
    > za 2 złote -- policzyła 2 pary po 2 złote. :) Kasjerek jest dużo w Auchan? Owszem,
    ale i one mnie
    > pamiętają, i ja czasami ;) je pamiętam -- zwłaszcza te, które moimi majtkami
    czyszczą zapaćkaną
    > taśmę przy kasie. :)

    > Po powrocie do domu jeszcze raz posprawdzam -- metki majtek odeszły :) razem
    > z wieszaczkami. :) Ale został slip z terminala i same slipki oraz koszulki. :)

    Jeszcze nie wróciłem, ale już policzyłem -- piękna burza nad Białymstokiem i chłód.
    ;)
    21 stopni Celsjusza, ale momentami nawet 19 stopni... :)

    Nie lubię, gdy mnie okradają. :) I nie lubię, gdy moimi majtkami CELOWO czyszczą
    taśmę przy kasie. :) Zapłaciłem 49 złotych. :) (czyli za 20 majtek)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'