  • Data: 2007-03-10 11:15:04
    Temat: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Darek podał Ci linki do regulaminów etc. Tam powinno być wszystko. Poza
    > tym, wypadałoby zapoznać się z tym _przed_ skorzystaniem z usługi (o
    > której masz niewielkie pojęcie do dziś). No offence.

    1.Zapoznalem sie z nimi przed wyslaniem pieniedzy, nigdzie nie pisze ze moze
    je odebrac osoba nieupowazniona.

    2. Czesc informacji na stronie (www.westernunion.com.pl) zostala podana
    dopiero niedawno, w kazdym razie po tym jak ja zglosilem reklamacje. Przed
    moją wysylka dzial "Bezpieczeństwo" nie istnial.

    3. Obecnie regulamin rowniez jest inny, wiec nie wkorwiaj mnie piszac ze nie
    rozumiem zasad funkcjonowanie WU i klepie bez sensu!! Jak chcesz to wysle Ci
    na maila stara wersje regulaminu jest inna!

    mrbravo