  • Data: 2007-03-08 13:42:09
    Temat: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Od: "Quental" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli dochody masz ok. kilkunastu tysięcy to już bardzo blisko:)

    Przyznam, że Twoje stwierdzenie mnie zaintrygowało. Posprawdzałem tu i
    ówdzie i okazało się, że z grubsza rzecz biorąc sektor PB tworzą
    klienci mający ponad 500kPLN aktywów. No cóż - to faktycznie dość
    blisko - jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moim planem. :)

    O zrzekaniu się na rzecz banku jakoś nie pomyślałem. Akurat wczoraj
    mogłem sobie pozwolić na spędzenie godziny w oddziale banku, czytanie
    książki, obserwowanie z punktu widzenia zarządzania i wyciąganie
    wniosków... Absolutnie nie uznaję tego czasu za stracony :)

    Pozdrowienia,