    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - jak liczy odsetki?
    Date: Thu, 28 Apr 2005 05:37:15 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 19:31:20 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Dzwoniłem na infolinę BPH, podałem liczby i konsultantka po skonsultowaniu
    > się :) z innymi osobami potwierdziła że coś jest nie tak. Nic to, w
    > poniedziałek pójdę do oddziału dowiedzieć się co jest z tymi moimi odsetkami

    Nie poszedłem - nie miałem czasu... W międzyczasie lokata się odnowiła.
    Patrzę wczoraj - hmm, odsetki idealnie zgadzają się z moimi wyliczeniami...
    Dziś - nadal się zgadzają...

    Zaznaczam że nie podawałem na infolinii swojego numeru konta :)
    Wygląda na to że chyba wszystkim naliczali "nie do końca właściwie" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004