    From: ErkA <U...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czy cos sie zmienilo...
    Date: Fri, 01 Oct 2004 12:18:06 +0200

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A dokładniej co Ci robią?

    jak wspomnialem, konto mam u nich od 4 lat..., zadzwonilem na
    infolinie, aby dowiedziec sie, czy moge miec karte, czy mam jakies
    szanse...kobietka milutkim glosem powiedziala, ze oczywiscie, bez
    problemow mi wydadza, bo jestem klientem "ze stazem", wiec nie widzi
    problemow... w ciagu 2 dni spotkalem sie z ichnim przedstawicielem,
    wypelnilem wniosek i w ciagu 3-4 dni roboczych dostalem odpowiedz...
    (szybko - czwartek wniosek.. we wtorek odpowiedz). Napisali, ze nie
    wydadza mi karty, gdy w infolinii spytalem sie dlaczego, powiedzieli,
    ze bank skorzystal z prawa niepodawania przyczyny... (kolejny raz,
    kiedys tez staralem sie o karte, ale to mlody szczyl (22 l.) bylem - to
    pewnie dlatego mi odmowili, ale oficjalnie przyczyny nie podali...)

    Dlatego zastanawiam sie, czy nadal im "ufac" czy po prostu zmienic
    konto...

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...