    From: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Date: 12 Feb 2003 22:30:40 GMT

    Dnia Wed, 12 Feb 2003 21:13:15 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    napisała:

    > Choćby karta kredytowa, oprócz tego możliwość bezprowizyjnego wpłacania
    Której nie dostanę, bo nie mam UoPnCN
    > gotówki,
    Przez bankomat też ?Jeśli mała kwota to wpłacam sobie na konto w PKOBP,
    jeśli większa to w lukasie.
    > bankomaty z możliwością sprawdzenia salda, poza tym bezprowizyjne
    Miłe, ale zwykle wiem ile mam pieniędzy.
    > wypłaty w tychże (w Krakowie łatwiej taki znaleźć niż euronet), poza tym
    A w-wie PKOBP w tym względzie obskakuje moje potrzeby. Zresztą w skali
    kraju też.
    > wypłacają również mniejsze kwoty - dzięki czemu nie ma potem problemów z
    Bankomaty PKO wypłacają 20.
    > taksówkarzem co to z 50 nie ma jak wydać...

    Tak ale ja za swój zestaw płacę 3+1,5PLN (+ 1 za comiesięczny przelew w
    Śląskim na KM) Ile kosztuje sezam ?
    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.