  • Data: 2003-02-18 13:19:20
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Feb 2003 17:04:12 +0100, Kamil Jonca napisał(a):

    >[...]

    >Juz mi się nie chce pisać. Mozesz poszukać postów mojego autorstwa w
    >googlach.

    Według google'a nigdy nie użyłeś określenia "uopncn" - więcej, nikt nie użył :)
    A na pbb napisałeś 600 artykułów, więc tym bardziej nie chce mi się szukać
    niewiadomoczego na wyjaśnienie tajemniczego "UoPnCN" :)

    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^
    >1000 PLN to nie jest "mała kwota" w tym kontekście.

    OK, moje przeoczenie :)

    >[...]

    >Nawet doliczając KK z BZWBK, której używam wychodzi taniej(58PLN/rok)
    >. :-)

    A KK z BZWBK już ma grace period? Bo pamiętam że któraś (chyba właśnie
    ichnia) karta tego nie miała...

    >A jeśli chodzi o liczbę oddziałów i bankomatów pkobp + mbank jest
    >bezkonkurencyjne. :-P

    Nie w Krakowie.

    Pozdrawiam,
    --