  • Data: 2003-02-18 13:28:58
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > Według google'a nigdy nie użyłeś określenia "uopncn" - więcej, nikt nie
    użył :)

    umowa o prace na czas nieokreslony

    > A KK z BZWBK już ma grace period? Bo pamiętam że któraś (chyba właśnie
    > ichnia) karta tego nie miała...

    ma 21 dni i jak daleko siegam pamiecia miala
    kiedys zeby skladac mniej papierkow otworzylem rora z przekazem pensji od
    pracodawcy i po 3 miesiacach wystapilem o karte - tak jest najlatwiej

    > Nie w Krakowie.

    z VE Fortisa w e-pakiecie jeszcze wiecej masz bankomatow, nawet w Krakowie
    *** blad ***