  • Data: 2003-02-12 21:13:15
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Feb 2003 16:07:40 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    >jakie(pytanie serio). Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie
    >korzystam z debetów).

    Choćby karta kredytowa, oprócz tego możliwość bezprowizyjnego wpłacania
    gotówki, bankomaty z możliwością sprawdzenia salda, poza tym bezprowizyjne
    wypłaty w tychże (w Krakowie łatwiej taki znaleźć niż euronet), poza tym
    wypłacają również mniejsze kwoty - dzięki czemu nie ma potem problemów z
    taksówkarzem co to z 50 nie ma jak wydać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl