    From: "Maciek" <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK i GE Capital Bank-POMOCY!!!!
    Date: Mon, 12 Dec 2005 16:25:30 +0100

    > powiedzieli mi w Capitalu że cos tam coś tam i każdego 20-go danego
    miesiąca
    > przekazują dane do Biku i teraz przekażą że jestem czysty. A w ogóle w
    > centrum kredytowym widnieje u nich jakos dziwnie że to jest 20zł z 2003
    > roku. oczywiscie jest to data wzięcia kredytu ale nie ma juz wpisu niby
    > kiedy miało powstac zadłużenie. Wiec nie dziwie sie w sumie że jak bank
    > widzi nie spłacone przez 2 lata 20 zł to zaczyna sie zastanawiac. NAGANNY
    > jest brak jakiejkolwiek informacji od Capitala o jakims niby zadłużeniu.

    Jeżeli chodzi o GE i te wpisy o zaleganiu z 2003 roku to u nich norma,
    Widziałem już takich kilkadziesiąt osob u nas. Po wyjasnieniach mówili ze im
    sytem padł (GE) w tym okresie i już jest wszysko ok. Ale w BIKU tego nie
    wyjaśnili i teraz koszą klientów na własnych kredytach bo takim co zalegają
    nikt nie udzieli (przynajmniej u nas), a oni i owszem. To jest niezła lipa i
    trzymanie klienta na siłę przy GE. Dziwię się że jeszcze nikt się za to nie
    zabrał na serio.