    From: "dark" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK i GE Capital Bank-POMOCY!!!!
    Date: Thu, 24 Nov 2005 17:19:02 +0100

    hej
    zażadaj od Capital banku pisma z wyjaśnieniem sytuacji i poswiadczeniem
    zamknięcia kredytu.
    Potem z takim pismem składaj papiery o kredyt mieszkaniowy. Nie korzystaj z
    żadnej formy składania podania przez internet i telefon i tym podobne. tylko
    osobiście w bankach. U mnie pomogło. Miało to samo z kapitał bankiem. Nie
    byłem tego swiadomy. teraz starałem sie o kredyt i tez w każdym banku mi
    odnawiali. Dopiero bardzo miła Pani w getinbanku powiedziała mi że jak bede
    miał poręczyciela i spłace zaległe raty to bedzie ok. Zrobiłem rybią mine i
    pytam jakie zaległe raty? i potem zaczeło sie z mojej strony małe sledztwo
    które sięgneło do centrum kredytowego Getinbanku. Tam nie podali mi kwoty i
    daty i okazało sie że to Capital bank nie przekazał inf. o zamknieciu
    kredytu który spłaciłem kilka miesięcy temu. dopiero po mojej interwencji
    powiedzieli mi w Capitalu że cos tam coś tam i każdego 20-go danego miesiąca
    przekazują dane do Biku i teraz przekażą że jestem czysty. A w ogóle w
    centrum kredytowym widnieje u nich jakos dziwnie że to jest 20zł z 2003
    roku. oczywiscie jest to data wzięcia kredytu ale nie ma juz wpisu niby
    kiedy miało powstac zadłużenie. Wiec nie dziwie sie w sumie że jak bank
    widzi nie spłacone przez 2 lata 20 zł to zaczyna sie zastanawiac. NAGANNY
    jest brak jakiejkolwiek informacji od Capitala o jakims niby zadłużeniu. I w
    końcu poszedłem do euro banku. :) nie traktowałem ich na początku zbyt
    powaznie i poszedłem przy okazji nie licząc na wiele.
    I wyszedłem od nich po 30 minutach z kredytem :) wszystko na miejscu szybko
    i sprawnie. Oczywiscie cos za cos. kredyt jest droższy niz w innych bankach
    ale czasami wole dopłacic za wygode i brak stresów.
    mozesz tez spróbowac wziąśc u nich kredyt mieszkaniowy a jak wyczyścisz
    sobie sytuacje w biku to możesz sobie przerzucic ten kredyt do innego banku.
    pozdro
    dark