  • Data: 2005-11-29 08:34:49
    Temat: Re: BIK...
    Od: "fantomas" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" napisał
    > Wydaje mi się ze tak się nie stanie.

    oj stanie się... jak system wygeneruje wezwanie.
    mnie ostatnio ścigali z BZWBK za niedozwolone saldo debetowe -1,18 zł.
    saldo owe (oczywiście z mojej winy, bo było na koncie 53,82 zł, wypłaciłem w
    obcym bankomacie 50, prowizja wyniosła 5 zł) widniało 3 (słownie: trzy) dni.
    potem wplynęła pensja.
    a w międzyczasie syslem wygenerował pismo, że mam niedozwolone zadłużenie
    ...bla bla..., że jeśli nie zostaine uregulowane, to mnie zgłoszą do BIK. w
    momencie gdy pismo, którego wysłaie kosztowało bank więcej niż owy
    "niedozwolony debet" było u mnie, na koncie nie było już żadnego
    zadłużenia.
    to, oraz coraz bardziej opieszałe księgowanie przelewów przychodzących
    skłania mnie do zmiany banku.
    muszę poszukac jakiegoś "mniejszego zła".
    pozdrawiam,
    Fantomas