  • Data: 2002-08-05 06:22:19
    Temat: Re: BIK
    Od: "Stefan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "a" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:aik52m$ogn$1@topaz.icpnet.pl...
    > bank bez Twojej wiedzy moze umiescic cie w BIKU, ustawa niestety o kant
    > d....:),
    > znam taka sytuacje, ze babka chciala KK i nie dostala ze wzgledu na jakies
    > stare duperela z Pekao,
    > a KK chciala z Citi,
    Citi nie wydaje kart z dziwnych powodów (innym bankom to nie przeszkadza) -
    przykład mojej skromnej osoby to dowodzi! Co do danych osobowych to musisz
    wyrazić zgodę by znaleźć się w BIK'u. Jednak nie dzieje się to każdorazowo,
    ale kiedykolwiek podpisujesz umowę o jakimkolwiek produkcie kredytowym, to
    jest tam klauzula dotycząca wymiany informacji kredytowej z innymi bankami.