  • Data: 2007-11-29 14:40:04
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    >>> Jeszcze chyba nikt na grupie nie pisał.
    >>> http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt
    >> Ale ona brzydka. :(
    > Rozbroiles mnie tym stwierdzeniem :)))

    Ale kiedy to jest istotne. Samo czarne tło jest fajne, ale to 'Allegro'
    zrobione tymi rzeczami psuje wygląd karty okropnie. No sorry, ale ja czymś
    takim nie zapłacę w sklepie, chyba że do każdej transakcji mi będą dopłacać.
    :) To ja już jednak wolę moje karty Citi i mBanku. :)

    > Moze bardziej od urody liczy sie charakter? ;)

    One wszystkie chcą na kredyt. :P

    --
    Wojciech Bancer