    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Alior] Pierwsze Centrum Private Banking
    Date: Mon, 9 Mar 2009 13:52:34 +0100

    news:gp2pqm$g6v$1@inews.gazeta.pl...

    > http://preview.tinyurl.com/alior-PB

    "Ich zadaniem jest identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
    profesjonalne doradztwo przy tworzeniu strategii inwestycyjnych, pomoc w
    podejmowaniu efektywnych pod względem zyskowności i ryzyka decyzji,
    realizacja strategii i osiąganie celów inwestycyjnych Klientów. "

    Nieodmiennie rozwala mnie takie marketolenie. A już najbardziej
    "identyfikowanie potrzeb i oczekiwań". Co za jakaś niedoborowa osoba wpadła
    na pomysł, żeby tak to pisać jakby jakiś pracownik banku był w stanie lepiej
    zidentyfikować potrzeby i oczekiwania kogoś kto zarobił kilkaset tysięcy
    albo kilka milionów złotych, niż on sam. Wiadomo, że tak czy inaczej chodzi
    o wciskanie różnorakich funduszy i podobnych rzeczy osobom, które nie mają
    czasu albo ochoty się zająć własnymi środkami, ale taki sposób pisania o tym
    mnie akurat mocno zniechęca.

    Zresztą celem eksperymentu popróbowałem już trochę tych ofert pb, w Rajfim i
    w HSBC i wiem jedno, nie jestem na pewno targetem tych ofert, podobnie jak
    zapewne wszyscy albo prawie wszyscy stali bywalcy grupy.

    Przy okazji, czy słowko "relacje" to ostatnio robi taką zawrotną karierę,
    czy to już było także dawniej a tylko nie zwróciłem uwagi?

    marekz